Gjør karriere på kundesenteret!

Jobb som Team Leader for kundeservice

  • Som Team Leader er du ansvarlig for ditt eget kundeserviceteam, og teamets prestasjoner.
  • Du er ansvarlig for de ansatte, inkludert opplæring, veiledning og utvikling.
  • Du må forsikre deg om at teamet alltid er tilgengelige for kundene og alltid tilbyr god service.
  • Bidra til å skape et strekt og unikt team, hvor samarbeid og vinnerånd er i fokus.
  • Bli en del av en stor bedrift som gjør mye for sine ansatte.
  • Grip mulighet til å få en profesjonell karriere i JYSK.

Som Team Leader får du følgende ansvarsområder:

  • Led ditt team til suksess
  • Være den endelige beslutningstakeren
  • Forbedre og opprettholde den beste kundeservicen
  • Administrere og optimalisere den sammenlagte prestasjonen til teamet
  • Ansvar for opplæring, veiledning og utvikling av dine ansatte
  • Følge opp og evaluere prestasjonen til teamet
  • Planlegge og delegere de forskjellige oppgavene og ansvarsområdene i forhold til deadlines
  • Lede, motivere og involvere dine ansatte
  • Sette nye mål for teamet, og den sammenlagte prestasjonen til kundeservice

Denne stillingen er perfekt for deg som…

  • er seriøs, ambisiøs og villig til å forbedre og utvikle deg selv
  • er resultatorientert og motivert av å konstant strebe etter å forbedre kundeservice
  • klarer å holde hodet kaldt i et dynamisk og hektisk miljø
  • Kan ta beslutninger og ansvar for både teamet ditt og kundeservice
  • er positiv, og har mye energi, som vil påvirke dine ansatte
  • er en motivator som leder vei, og inspirerer andre
  • kan definere og formulere klare mål og oppgaver
  • er organisert, flink til å planlegge og til å se ”det store bildet”
  • Kan relatere seg til JYSK Values, og forsikre seg om at dine ansatte gjør det samme

Bli kjent med oss, og finn ut hva vi kan tilby

Lær mer om stillingen som Team Leader, og vår arbeidskultur i JYSK ved å klikke på ”Møt Madelene” - en av våre Team Leaders som vil fortelle deg hvordan det er å jobbe for JYSK.

Spørsmål?

Hvis du har noen spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med vår HR avdeling på HRNorway@jysk.com

Hvilke tanker hadde du om stillingen som Team Leader?

  • Jeg har jobbet med kundeservice hele livet, og var veldig interessert i mulighetene JYSK kunne tilby. Det var en sjanse til å åpne et helt nytt kundeservicesenter, og til å utvikle både meg selv og JYSK.
  • Det er en rolle med mye ansvar, men også frihet til å forbedre oppgaver og prosesser. Dette passer meg.

Hvordan er det å være Costumer Service Team Leader i JYSK?

  • Morsomt og utfordrende, og jeg får muligheten til å utvikle meg selv og mine teammedlemmer så vi kan bli enda bedre på den jobben vi gjør.
  • Kundeservicesenteret og rollen som Team Leader er relativt ny her hos JYSK, så for meg er det mye planlegging og organisering. Jeg gjør dette for å forsikre meg om at vi har den typen kundeservice som vi vil ha, med gode nøkkeltall og oppmerksomhet rundt kundenes behov.
  • Jeg forsikrer meg om at vi blir involvert i hele organisasjonen – får riktig opplæring, deltar på viktige møter, veileder butikkene våre på områder de kan bli bedre på etc. Jeg prøver rett og slett å sørge for at kundeservicesenteret er involvert i driftet av JYSK, og at vi følger og hjelper til med JYSKs utvikling. Jeg blir ofte spurt om å hjelpe til med å utvikle og komme med ideer til den sammenlagte kundeserviceopplevelsen i JYSK.

Hvilke utfordringer møter du i din stilling?

  • Utfordringene er ofte det som gjør denne jobben så variert og passende for meg som person, Jeg liker å se arbeidsplassen min utvikle seg og strebe etter å bli bedre. Vi har et arbeidsmiljø som er under stadig utvikling i JYSK.
  • Jeg kunne alltids trengt mer tid, så vi kunne gjort absolutt alt vi vil gjøre. Vi har høye ambisjoner, nøkkeltall og mål – jeg vil at alle kundene og mine ansatte får den tiden og hjelpen de trenger, og noen ganger er det vanskelig å være der for alle, så det er viktig å være flink til å prioritere og å være strukturert.
  • Det er også utfordrende å sørge for at kommunikasjonen fungerer, og at alle involverte får den informasjonen de trenger. Hvis for eksempel en endring skal bli gjort i bedriften, så må vi sørge for at alle kan forstå hva vi vil og mener. Vi vil at alle skal jobbe mot det samme målet, uansett om du jobber i butikk eller kundeservice. Så vi trenger alle om bord, det er også opp til meg å sørge for at jeg er flink til å kommunisere dette – med alle slags forskjellige typer mennesker. Jeg tror det er viktig å være flink til å kommunisere i denne jobben.

 Beskriv arbeidsmiljøet

  • Vi jobber som et team, og alle tar ansvar for å sørge for at jobben blir gjort. Vi oppmuntrer hverandre til å utfordre oss selv, så vi kan vokse i rollene våre.

Hvorfor skal andre velge å jobbe i JYSK?

  • Det er aldri et kjedelig øyeblikk!
  • Vi streber alltid for å bli bedre, og vi skaper konstant forbedringer for å gjøre kundene og de ansatte fornøyde.
  • Jysk er alltid interessert i å høre om dine ideer og input, så hvis du er en person som liker en organisasjon som er i hurtig endring, og som er flinke til å feire både små og store seire, da vil du trives i JYSK.

Jobb som Costumer Service Supporter

  • Vær en god supporter og finn de rette løsningene for kundene
  • Ta med godt humør, og vi vil gi deg opplæringen du trenger for å gjøre en god jobb i avdelingen
  • Vær en del av et unikt og sterkt team
  • Få muligheten til å skape en rask og profesjonell karriere i JYSK
  • Vær en del av en fantastisk bedrift som gjør mye for sine ansatte 

Som Costumer Service Supporter vil du ha følgende ansvarsområder:

  • Å være en god supporter og bidra til den sammenlagte prestasjonen til kundeservice og teamet.
  • Tilegne deg og vedlikeholde en omfattende kunnskap om våre produkter og tjenester
  • Bli kjent med kundene – vær oppmerksom på kundens behov, situasjon og humør
  • Forsikre deg om at kundeservice alltid yter god service
  • Delta i optimalisering og utvikling av daglig prosedyre
  • Daglig kontakt med JYSK’s kunder, transportører og butikker

Denne stillingen er perfekt for deg, hvis du…

  • trives i et hektisk miljø, der ingen dager er like
  • er resultatorientert og motivert av å kunne bidra til presentasjonen til teamet ditt
  • er energisk, positiv og har karisma
  • er en god lagspiller, alltid villig til å hjelpe dine kolleger
  • er smilende og serviceinnstilt, setter alltid kundene først for å gi dem en unik opplevelse
  • er fleksibel og kan prioritere
  • er hardtarbeidende, punktlig, og villig til å lære

Bli kjent med oss, og finn ut hva vi kan tilby

Lær mer om stillingen som Costumer Service Supporter, og vår arbeidskultur I JYSK ved å trykke på ”Møt Kristina” – en av våre Costumer Service Supporters som vil fortelle deg hvordan det er å jobbe hos JYSK.

Spørsmål?

Hvis du har noen spørsmål om stillingen, ikke nøl med å kontakte vår HR avdeling på HRNorway@jysk.com

Hvilke tanker hadde du da du søkte på stillingen?

  • Jeg har alltid likt å jobbe med mennesker, men å jobbe i butikk var ikke for meg – så jeg tenkte det var naturlig å prøve kundeservice.
  • Jeg visste at JYSK var en stor bedrift som driver med mye forskjellig, men bortsett fra det visste jeg ikke mye om JYSK. Jeg bare hoppet i det, noe jeg er veldig glad for at jeg gjorde.

 

Hvordan er det å jobbe som Costumer Service Supporter i JYSK?

  • Jeg synes det er fantastisk, og ingen dager er like. Det virker kanskje litt monotont å motta telefoner og meldinger hele dagen, men det er så forskjellig fra dag til dag – du vet aldri hvem som kommer til å ringe, eller hvilke problemer du må løse.
  • Det er så mange forskjellige oppgaver i kundeservice, og du må klare å løse problemene som dukker opp og alltid forsikre deg om at kundene er fornøyde.

 

Hvilke utfordringer møter du i jobben?

  • Utfordringen er, blant annet, at du aldri vet hvem som ringer. Det kan være en kunde med et problem, men det kan også være en forsending som er blitt skadet, og da er det opp til oss å finne den riktige løsningen.
  • Alle utfordringene vi møter må løses, uansett om det er skadede eller slettede varer, kunder etc. Vi må alltid finne den beste løsningen for situasjonen, så kunden blir fornøyd.

Beskriv arbeidsmiljøet

  • Det er veldig uformelt her på kundeservice, og vi er veldig knyttet til hverandre i teamet.
  • Alle snakker godt sammen, og det er en veldig god tone mellom oss kolleger. Vi kan tulle med hverandre, også med teamlederne.

 Hvorfor burde andre velge å jobbe i JYSK?

  • Først og fremst vil jeg si fordi vi er så sammensveiset. Det at vi er så nære hverandre, og føler oss bra rundt hverandre – men også på grunn av alle utfordringene og løsningene man må finne i løpet av en dag, det synes jeg er veldig bra.  
  • Du må klare å takle en jobb som innholder mange forskjellige oppgaver, og du må klare å smile gjennom telefonen, og sørge for at kunden alltid er fornøyd.

 Hva er neste steg i din karriere?

  • Jeg tar det som det kommer, men vil selvfølgelig prøve å klatre opp karrierestigen her hos JYSK på et tidspunkt.
  • Kundeservice vokser, og derfor er det mange muligheter for å bli forfremmet til for eksempel områdeansvarlig eller teamleder.