Ved å starte i JYSK får du varierte utfordringer og sjansen til å gå utover hver dag. Du får også tusenvis av nye kolleger over hele verden.
JYSK har en sterk lagånd, noe som også fremheves av våre ansatte i vår medarbeidertilfredshetsundersøkelse.
Vi ser frem til å være din følgesvenn på din karrierereise. Teamet ditt er glade for å bli kjent med deg snart.
Du vil bli en del av et internasjonalt selskap med mer enn 3400 butikker i 48 land.
Du har nå blitt med i JYSK i Norge og her har vi 102 butikker og et distribusjonssenter i Danmark. Det betyr at du vil ha rundt 1000 kolleger i Norge!
Den første JYSK-butikken i Norge ble åpnet i 1988, i Stavanger. JYSK Norge har utvidet nettverket sitt over hele landet, og antallet butikker vokser fra år til år. Og dette er vi virkelig stolte av, og kunne ikke klart oss uten våre engasjerte kollegaer.
Hvis du vil vite mer om vår flotte utvidelseshistorie, ta en titt her.
Navnet JYSK er viktig for oss som selskap, da det sier mye om hvem vi er og hvordan vi opptrer som selskap.
Det danske ordet jysk var også viktig for vår grunnlegger, Lars Larsen, da han åpnet sine første butikker med navnet JYSK SENGETØJSLAGER. Det ble senere forkortet til JYSK, som er navnet vårt i dag.
Ordet betyr noen eller noe som stammer fra den danske halvøya som heter Jylland. Er du fra Jylland, er du jysk og folk fra Jylland anses generelt for å være hardtarbeidende, jordnære og pålitelige.
Våre skandinaviske røtter utgjør grunnlaget for hvordan vi driver virksomhet. Vi er et verdidrevet selskap basert på skandinaviske verdier som ærlighet og respekt – både overfor kunder og kollegaer.
Våre skandinaviske røtter handler derfor ikke bare om hvor selskapet vårt ble grunnlagt. De definerer også verdiene som veileder oss i hvordan vi leder selskapet.
Våre JYSK-verdier og JYSK-lederskap utgjør rammen for hvordan vi opptrer mot hverandre i JYSK så vel som med eksterne partnere.
Våre tre grunnleggende JYSK-verdier – Kjøpmann, Kollega og Lagånd – stammer fra vår grunnlegger, Lars Larsen. De uttrykker atferden og holdningen vi kan forvente av hverandre.
I tillegg til våre kjerneverdier, forventer vi at våre ledere viser vårt JYSK Lederskap, som defineres ved å være: Leder, Trener og Kommunikator.
I JYSK stoler vi på hverandre, og vi tror på delegering og frihet med ansvar.
Vi tror at våre ansatte er nøkkelen til vår suksess. Derfor streber vi etter å tilby utvikling og muligheter for å vokse og finne nye utfordringer i JYSK. Når våre ansatte vokser, vokser også JYSK.
Vår ambisjon er å være ansattes førstevalg innen detaljhandel uansett hvor JYSK er til stede. Det betyr at JYSK alltid skal være et attraktivt sted å jobbe, og at våre ansatte trives med tiden de bruker på jobben.
Vi setter også vår ære i å belønne engasjement og en stor innsats blant våre ansatte. Med riktig innstilling er det mange muligheter i JYSK.
Vi tror virkelig på våre ansattes løfter og lever dem ut hver dag:
Som et internasjonalt selskap er JYSK i daglig kontakt med tusenvis av kunder, medarbeidere og leverandører.
Våre aktiviteter og handlinger påvirker omgivelsene våre, og det er vi som selskap ansvarlige for. Vår tilnærming er definert gjennom vår bærekraftstrategi «A Great Offer for Generations».
Strategien inneholder fem strategiske satsingsområder, som er viktige for oss som selskap.
Les mer om vår strategi og fokusområdene