JYSK Talent Academy er et trenings- og utviklingsprogram designet for våre dedikerte talenter blant våre butikkansatte, som er villige til å lære om lederskap og er forberedt på å ta en høyere stilling i nærmeste fremtid.
I Talent Academy vil du bli trent i salg, ledelse, og personlig utvikling. Treningen vil ta plass over to moduler. Målet for deg etter uteksaminering fra Talent Academy er å være klar for å bli Deputy Store Manager i løpet av seks måneder til et år.
For å kvalifisere for Talent Academy trenger du ikke å ha en lang bakgrunn i JYSK, nøkkelen er å ha gode holdninger og en brennende vilje til å gjøre videre karriere med oss!
Som Store Manager Trainee vil du bli trent til å ta ansvar for en av Norges JYSK butikker i nær fremtid. Du vil få profesjonell ledelsestrening i kombinasjon med muligheten til å jobbe i forskjellige butikker.
Sammen med andre traineer vil du begi deg ut på et 9-måneders treningsprogram, som består av 5 høykvalitets treningsmoduler og tett samarbeid med utvalgte mentorer. I mellom de 5 modulene jobber du i en JYSK butikk hvor du vil lære 'on the job' hver dag.
Du vil også ble en del av et fanstastisk felleskap som bidrar både med profesjonell sparring og sosiale tilstelninger.
District Manager Trainee programmet er designet for våre interne Store Mangers som er klare for det neste steget på karrierestigen.
Som en District Manger Trainee vil du fremdeles være ansvarlig for din egen butikk, men du vil tilbringe mange dager 'on the road' med din mentor, som vil utstyre deg med ferdighetene du trenger for å ta over ansvaret for ditt eget distrikt i fremtiden.
Treningsprogrammet består av 5 moduler, som inneholder mye praktiske oppgaver og prosjekter i distriktet ditt.
Retail Manager Trainee programmet er et internasjonalt program hvor du vil få jobbe med andre traineer fra land rundt i verden og lære om retail i ulike kulturer. Mens du fortsetter i din stilling som District Manager, vil programmet hjelpe med å forberede deg på å være ansvarlig for å lede din egen region.
Treningen består av flere treningsmoduler; som inkluderer noen praktiske oppgaver og prosjekter i ditt eget land, og sikter på å utvikle dine ferdigheter i kommunikasjon, retail ledelse, planlegging, og utvikling. Du vil blant annet jobbe med mål, budsjetter, distanseledelse, og utvikling og implementasjon av den årlige business planen.