Som arbeidsgiver er det viktig for oss å sikre at våre ansatte jobber og føler seg komfortable i et trygt og sunt arbeidsmiljø.
Ved å sikre det, øker tilfredsheten blant våre ansatte. Tilfredse ansatte fører til bedre shoppingopplevelser for kundene våre.
Derfor har vi laget en arbeidsmiljø policy, som du finner på intranettet vårt MYJYSK.
I tillegg bidrar vi til dette ved å skape et godt sosialt arbeidsmiljø, hvor vi alltid handler i henhold til verdiene våre «KOLLEGA» og «LAGÅND». På den måten fremmer vi et hyggelig forhold mellom deg og dine kollegaer, ledere og kunder.
Dette er så klart også opp til deg: alle ansatte bør bidra til en god atmosfære gjennom sine handlinger.
Du må gjerne ha på deg dine egne presentable klær. Shorts og kaps er ikke tillatt i jobbtiden.
Det foretrekkes at du bruker JYSK uniformen når du besøker butikker.
Arbeidsplassen vil være forberedt på å ta imot deg på din første dag.
Du får en fast arbeidsplass, en laptop eller pc og alt du trenger for å løse dine nye oppgaver.
Avhengig av stillingen din kan det hende at du trenger firmabil eller telefon.
Dette får du av din leder, og du kan finne mer informasjon om det i vår JYSK bil policy og telefon policyen på MYJYSK.
På hovedkontoret, jobber vi etter fleksitids-modellen.
Du kan ha hjemmekontor en gang iblant, men dette må avklares med lederen din i forkant og passe med dine oppgaver den aktuelle dagen.