Skip to main content
Home
  • Retail
      • Lærling
      • Selger
      • Lageransvarlig
      • Assisterende Butikksjef
      • Butikksjef Trainee
      • Butikksjef
      • Distriktssjef
      • Regionsjef
  • Hovedkontor
  • Kundeservice
  • JYSK som arbeidsgiver
      • Leadership Academy
Menu

Retail

Retail
Lærling
Selger
Lageransvarlig
Assisterende Butikksjef
Butikksjef Trainee
Butikksjef
Distriktssjef
Regionsjef

Hovedkontor

Kundeservice

JYSK som arbeidsgiver

JYSK som arbeidsgiver
Leadership Academy
Ledige stillinger

Customer Service Team Leader

Oslo, Tevlingveien, Norway
Annen
Søk

Customer Service Team Leader

Oslo, Tevlingveien, Norway
Annen

JYSK har ekspandert fra en butikk i Danmark i 1979 til 3000 butikker over hele verden i dag. For å sikre vekst i fremtiden trenger vi de beste medarbeiderne.  

Grip denne fantastiske muligheten til å bli en del av JYSK. Dersom du viser engasjement, vil du møte muligheter. 

Customer Service Team Leader – Vikariat med mulighet for fast ansettelse og videre karriere i butikkledelse

Vi søker en entusiastisk og erfaren Customer Service Team Leader til vårt dynamiske team i Oslo, Norge. Dette er et vikariat med mulighet for fast ansettelse, og for den rette kandidaten kan det også åpne døren til en spennende rolle som assisterende butikksjef i en av våre butikker i Oslo.

  • Lede og veilede et team på 6-10 kundeservicemedarbeidere, og fremme et positivt og produktivt arbeidsmiljø
  • Overvåke den daglige driften av kundeserviceavdelingen, og sørge for effektiv håndtering av kundehenvendelser gjennom ulike kanaler (telefon, e-post, chat og sosiale medier)
  • Utvikle og implementere strategier for å forbedre kundetilfredsheten og teamets prestasjoner
  • Overvåke og analysere viktige resultatindikatorer (KPI-er) for å identifisere forbedringsområder og iverksette handlingsplaner
  • Samarbeide med andre avdelinger for å løse komplekse kundeproblemer og forbedre den generelle kundeopplevelsen
  • Gjennomføre regelmessige prestasjonsevalueringer og gi konstruktive tilbakemeldinger til teammedlemmene
  • Identifisere opplæringsbehov og organisere kompetanseutviklingsøkter for teamet
  • Administrere personalplanleggingen for å sikre optimal dekning i rushtiden
  • Håndtere eskalerte kundeklager og arbeide for tilfredsstillende løsninger
  • Bidra til utviklingen av retningslinjer og prosedyrer for kundeservice
  • Delta i tverrfunksjonelle prosjekter for å forbedre kundeserviceprosesser og -systemer
  • Dokumenterbar erfaring (3+ år) i en lederrolle innen kundeservice
  • Demonstrert evne til å lede, coache og motivere et team til å nå sine mål
  • Sterke kommunikasjons- og mellommenneskelige ferdigheter, med flytende norsk og engelsk
  • Utmerkede evner til problemløsning og beslutningstaking
  • Erfaring med prestasjonsledelse og konfliktløsning
  • Gode ferdigheter i Microsoft Office-pakken og kundeserviceprogramvare
  • Evne til å analysere data og generere handlingsrettet innsikt fra kundeservicemålinger
  • Sterke organisatoriske ferdigheter med evne til å prioritere oppgaver effektivt
  • Tilpasningsevne til endringer og vilje til å lære nye systemer og teknologier
  • Bachelorgrad i bedriftsøkonomi, kommunikasjon eller et beslektet fagfelt (foretrukket)
  • Kunnskap om beste praksis for kundeservice og bransjetrender
  • Erfaring med CRM-systemer og call center-teknologi
  • Evne til å jobbe fleksible arbeidstider, inkludert helger og helligdager etter behov

Kundesenterets åpningstid er fra mandag - fredag  08.00-18.00, og 10.00 til 16.00 på lørdager. Du vil jobbe i de samme skiftene som teamet gjør. Du vil være lokalisert på vårt hovedkontor i Oslo. 

Spørsmål angående stillingen rettes til Customer Service Manager Waheed Hakimi på telefon 94 81 80 19 

Send inn din CV og søknad om du tror du passer oss, og vi deg.  

 Vær oppmerksom på at vi screener søknader fortløpende og vil fullføre rekrutteringsprosessen så snart vi har funnet den som passer  oss og du har funnet oss.  

I forbindelse med et eventuelt intervju, så vil du få tilsendt en adferdsanalyse og kognitiv kartlegging. Dette bruker vi for å forberede intervjuet til det beste for både deg og for oss. Resultatene er ikke avgjørende for din eventuelle ansettelse. ' 

Jobbplassering

Søk
Henvis en venn
Søk
Henvis en venn

Del denne jobben

  • Facebook
  • Linkedin
  • Twitter
  • Xing
  • Email

Andre jobber hos JYSK

Selger 25% JYSK Tromsø
9015, Karlsøyvegen 1, Håpet, Norway
Selger 12,5% JYSK Ålesund
6018, Postvegen 11, Ålesund, Norway
Selger 100% JYSK Ålesund
6018, Postvegen 11, Ålesund, Norway
Selger 50% JYSK Ålesund
6018, Postvegen 11, Ålesund, Norway
Salgsmedarbeider JYSK Sandvika
1338, Eyvind Lyches vei, 17 B, Sandvika, Norway
Vis alle jobber

Kontakt

NO_Contact info_new job site

JYSK AS

Tevlingveien 23

PB 164 - Furuset

1001 Oslo

Norge

Tlf. +47 22078700

hrnorway@jysk.com

JYSK Org. nr. NO947477129MVA 

Kategorier

  • Retail
  • Hovedkontor
  • Kundeservice
  • JYSK som arbeidsgiver

Lær mer om JYSK

NO_Contact info_new job site

JYSK.com

Personvernprinsipper

 

Tilgjengelighet