Som kundeservicesupporter vil du lytte til våre kunders behov og situasjon. Dessuten vil du håndtere forespørslene deres via flere kanaler. Disse forespørslene vil typisk være spørsmål om produkter, levering og reklamasjonshenvendelser, samt å gi dem salgsservice.
I denne rollen vil du sette opp tjenester, samle tilbakemeldinger, håndtere flere systemer og bygge verdifulle relasjoner – alt samtidig som du yter den beste kundeservicen.
Som områdeansvarlig for kundeservice vil du være en del av det operative teamet og ivareta kundenes behov. Samtidig vil du få muligheten til å nå mål innenfor ditt eget ansvarsområde, noe som vil demonstrere din evne til å fortsette videre i din kundeservicekarriere.
Som områdeansvarlig vil du få sjansen til å bli ekspert på ett eller flere kundeserviceområder, og kunne trene teammedlemmene dine ved å dele beste praksis fra ditt område.
Som Teamleder for kundeservice vil du ha ansvaret for å lede teamet ditt mot målene som er satt sammen med kundeservicesjefen. Sammen med dem vil du også planlegge og styre de daglige teamoppgavene.
Når du jobber som teamleder for kundeservice spiller du en verdifull rolle i å utvikle teamet ditt, samtidig som du skaper en god og motiverende atmosfære for alle.
Som Customer Service Manager vil du ha det overordnede ansvaret for Kundesenterets drift og oppfølging av relevante nøkkeltall. Du vil også sikre trening, utvikling og motivasjon til teamet ditt.
Samlet sett vil din viktigste oppgave være å sikre at teamet ditt gir våre kunder utmerket kundeservice hver eneste dag.