Jobb som Team Leader for kundeservice
- Som Team Leader er du ansvarlig for ditt eget kundeserviceteam, og teamets prestasjoner.
- Du er ansvarlig for de ansatte, inkludert opplæring, veiledning og utvikling.
- Du må forsikre deg om at teamet alltid er tilgengelige for kundene og alltid tilbyr god service.
- Bidra til å skape et strekt og unikt team, hvor samarbeid og vinnerånd er i fokus.
- Bli en del av en stor bedrift som gjør mye for sine ansatte.
- Grip mulighet til å få en profesjonell karriere i JYSK.

-
Les mer...
Som Team Leader får du følgende ansvarsområder:
- Led ditt team til suksess
- Være den endelige beslutningstakeren
- Forbedre og opprettholde den beste kundeservicen
- Administrere og optimalisere den sammenlagte prestasjonen til teamet
- Ansvar for opplæring, veiledning og utvikling av dine ansatte
- Følge opp og evaluere prestasjonen til teamet
- Planlegge og delegere de forskjellige oppgavene og ansvarsområdene i forhold til deadlines
- Lede, motivere og involvere dine ansatte
- Sette nye mål for teamet, og den sammenlagte prestasjonen til kundeservice
Denne stillingen er perfekt for deg som…
- er seriøs, ambisiøs og villig til å forbedre og utvikle deg selv
- er resultatorientert og motivert av å konstant strebe etter å forbedre kundeservice
- klarer å holde hodet kaldt i et dynamisk og hektisk miljø
- Kan ta beslutninger og ansvar for både teamet ditt og kundeservice
- er positiv, og har mye energi, som vil påvirke dine ansatte
- er en motivator som leder vei, og inspirerer andre
- kan definere og formulere klare mål og oppgaver
- er organisert, flink til å planlegge og til å se ”det store bildet”
- Kan relatere seg til JYSK Values, og forsikre seg om at dine ansatte gjør det samme
Bli kjent med oss, og finn ut hva vi kan tilby
Lær mer om stillingen som Team Leader, og vår arbeidskultur i JYSK ved å klikke på ”Møt Madelene” - en av våre Team Leaders som vil fortelle deg hvordan det er å jobbe for JYSK.
Spørsmål?
Hvis du har noen spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med vår HR avdeling på HRNorway@jysk.com
-
Møt Madelene
Hvilke tanker hadde du om stillingen som Team Leader?
- Jeg har jobbet med kundeservice hele livet, og var veldig interessert i mulighetene JYSK kunne tilby. Det var en sjanse til å åpne et helt nytt kundeservicesenter, og til å utvikle både meg selv og JYSK.
- Det er en rolle med mye ansvar, men også frihet til å forbedre oppgaver og prosesser. Dette passer meg.
Hvordan er det å være Costumer Service Team Leader i JYSK?
- Morsomt og utfordrende, og jeg får muligheten til å utvikle meg selv og mine teammedlemmer så vi kan bli enda bedre på den jobben vi gjør.
- Kundeservicesenteret og rollen som Team Leader er relativt ny her hos JYSK, så for meg er det mye planlegging og organisering. Jeg gjør dette for å forsikre meg om at vi har den typen kundeservice som vi vil ha, med gode nøkkeltall og oppmerksomhet rundt kundenes behov.
- Jeg forsikrer meg om at vi blir involvert i hele organisasjonen – får riktig opplæring, deltar på viktige møter, veileder butikkene våre på områder de kan bli bedre på etc. Jeg prøver rett og slett å sørge for at kundeservicesenteret er involvert i driftet av JYSK, og at vi følger og hjelper til med JYSKs utvikling. Jeg blir ofte spurt om å hjelpe til med å utvikle og komme med ideer til den sammenlagte kundeserviceopplevelsen i JYSK.
Hvilke utfordringer møter du i din stilling?
- Utfordringene er ofte det som gjør denne jobben så variert og passende for meg som person, Jeg liker å se arbeidsplassen min utvikle seg og strebe etter å bli bedre. Vi har et arbeidsmiljø som er under stadig utvikling i JYSK.
- Jeg kunne alltids trengt mer tid, så vi kunne gjort absolutt alt vi vil gjøre. Vi har høye ambisjoner, nøkkeltall og mål – jeg vil at alle kundene og mine ansatte får den tiden og hjelpen de trenger, og noen ganger er det vanskelig å være der for alle, så det er viktig å være flink til å prioritere og å være strukturert.
- Det er også utfordrende å sørge for at kommunikasjonen fungerer, og at alle involverte får den informasjonen de trenger. Hvis for eksempel en endring skal bli gjort i bedriften, så må vi sørge for at alle kan forstå hva vi vil og mener. Vi vil at alle skal jobbe mot det samme målet, uansett om du jobber i butikk eller kundeservice. Så vi trenger alle om bord, det er også opp til meg å sørge for at jeg er flink til å kommunisere dette – med alle slags forskjellige typer mennesker. Jeg tror det er viktig å være flink til å kommunisere i denne jobben.
Beskriv arbeidsmiljøet
- Vi jobber som et team, og alle tar ansvar for å sørge for at jobben blir gjort. Vi oppmuntrer hverandre til å utfordre oss selv, så vi kan vokse i rollene våre.
Hvorfor skal andre velge å jobbe i JYSK?
- Det er aldri et kjedelig øyeblikk!
- Vi streber alltid for å bli bedre, og vi skaper konstant forbedringer for å gjøre kundene og de ansatte fornøyde.
- Jysk er alltid interessert i å høre om dine ideer og input, så hvis du er en person som liker en organisasjon som er i hurtig endring, og som er flinke til å feire både små og store seire, da vil du trives i JYSK.
Som Team Leader får du følgende ansvarsområder:
- Led ditt team til suksess
- Være den endelige beslutningstakeren
- Forbedre og opprettholde den beste kundeservicen
- Administrere og optimalisere den sammenlagte prestasjonen til teamet
- Ansvar for opplæring, veiledning og utvikling av dine ansatte
- Følge opp og evaluere prestasjonen til teamet
- Planlegge og delegere de forskjellige oppgavene og ansvarsområdene i forhold til deadlines
- Lede, motivere og involvere dine ansatte
- Sette nye mål for teamet, og den sammenlagte prestasjonen til kundeservice
Denne stillingen er perfekt for deg som…
- er seriøs, ambisiøs og villig til å forbedre og utvikle deg selv
- er resultatorientert og motivert av å konstant strebe etter å forbedre kundeservice
- klarer å holde hodet kaldt i et dynamisk og hektisk miljø
- Kan ta beslutninger og ansvar for både teamet ditt og kundeservice
- er positiv, og har mye energi, som vil påvirke dine ansatte
- er en motivator som leder vei, og inspirerer andre
- kan definere og formulere klare mål og oppgaver
- er organisert, flink til å planlegge og til å se ”det store bildet”
- Kan relatere seg til JYSK Values, og forsikre seg om at dine ansatte gjør det samme
Bli kjent med oss, og finn ut hva vi kan tilby
Lær mer om stillingen som Team Leader, og vår arbeidskultur i JYSK ved å klikke på ”Møt Madelene” - en av våre Team Leaders som vil fortelle deg hvordan det er å jobbe for JYSK.
Spørsmål?
Hvis du har noen spørsmål om stillingen, ikke nøl med å ta kontakt med vår HR avdeling på HRNorway@jysk.com
Hvilke tanker hadde du om stillingen som Team Leader?
- Jeg har jobbet med kundeservice hele livet, og var veldig interessert i mulighetene JYSK kunne tilby. Det var en sjanse til å åpne et helt nytt kundeservicesenter, og til å utvikle både meg selv og JYSK.
- Det er en rolle med mye ansvar, men også frihet til å forbedre oppgaver og prosesser. Dette passer meg.
Hvordan er det å være Costumer Service Team Leader i JYSK?
- Morsomt og utfordrende, og jeg får muligheten til å utvikle meg selv og mine teammedlemmer så vi kan bli enda bedre på den jobben vi gjør.
- Kundeservicesenteret og rollen som Team Leader er relativt ny her hos JYSK, så for meg er det mye planlegging og organisering. Jeg gjør dette for å forsikre meg om at vi har den typen kundeservice som vi vil ha, med gode nøkkeltall og oppmerksomhet rundt kundenes behov.
- Jeg forsikrer meg om at vi blir involvert i hele organisasjonen – får riktig opplæring, deltar på viktige møter, veileder butikkene våre på områder de kan bli bedre på etc. Jeg prøver rett og slett å sørge for at kundeservicesenteret er involvert i driftet av JYSK, og at vi følger og hjelper til med JYSKs utvikling. Jeg blir ofte spurt om å hjelpe til med å utvikle og komme med ideer til den sammenlagte kundeserviceopplevelsen i JYSK.
Hvilke utfordringer møter du i din stilling?
- Utfordringene er ofte det som gjør denne jobben så variert og passende for meg som person, Jeg liker å se arbeidsplassen min utvikle seg og strebe etter å bli bedre. Vi har et arbeidsmiljø som er under stadig utvikling i JYSK.
- Jeg kunne alltids trengt mer tid, så vi kunne gjort absolutt alt vi vil gjøre. Vi har høye ambisjoner, nøkkeltall og mål – jeg vil at alle kundene og mine ansatte får den tiden og hjelpen de trenger, og noen ganger er det vanskelig å være der for alle, så det er viktig å være flink til å prioritere og å være strukturert.
- Det er også utfordrende å sørge for at kommunikasjonen fungerer, og at alle involverte får den informasjonen de trenger. Hvis for eksempel en endring skal bli gjort i bedriften, så må vi sørge for at alle kan forstå hva vi vil og mener. Vi vil at alle skal jobbe mot det samme målet, uansett om du jobber i butikk eller kundeservice. Så vi trenger alle om bord, det er også opp til meg å sørge for at jeg er flink til å kommunisere dette – med alle slags forskjellige typer mennesker. Jeg tror det er viktig å være flink til å kommunisere i denne jobben.
Beskriv arbeidsmiljøet
- Vi jobber som et team, og alle tar ansvar for å sørge for at jobben blir gjort. Vi oppmuntrer hverandre til å utfordre oss selv, så vi kan vokse i rollene våre.
Hvorfor skal andre velge å jobbe i JYSK?
- Det er aldri et kjedelig øyeblikk!
- Vi streber alltid for å bli bedre, og vi skaper konstant forbedringer for å gjøre kundene og de ansatte fornøyde.
- Jysk er alltid interessert i å høre om dine ideer og input, så hvis du er en person som liker en organisasjon som er i hurtig endring, og som er flinke til å feire både små og store seire, da vil du trives i JYSK.